Tisdag 13 mars

Jahapp, idag blev man kallad idiot och rasist.... På jobbet alltså. Och inte av någon arbetskamrat=)
Rasist antar jag att jag får svårt att bli - svartskalle som man är!

I vart fall åkte jag och Nellie till stallet sen. Tuvis är ju numera med i ungdomssektionen och dom hade sitt första möte ikväll. Tuvis blev visst sekreterare.

Nellie var sugen på att rida en lektion, men bara om Pompe (vår f d ponny) var tillgänglig. Det var han inte.
Crux var inget alternativ ikväll eftersom han stökade lite en gång när hon red sist. Nåja, det blir nog Crux som gäller igen snart...

Fixade till hästarna men red inget. Crux hade lyckats med 3 små broddtramp. Rackarns! Antar att hästarna varit lite oroliga i den förbajjade blåsten som varit. Men det var i alla fall ingen fara även om det var lite blod. Dessutom syns det ju så himla väl när hästen är vit!

Tänkte anmäla Tuvis till påskhoppet i Bräcke, men stötte på patrull. Måste förstås fixa licens till Crux-krumeluren och då behövdes kopior av mätintyg och pass. Ska försöka komma ihåg det..... (Annars vet jag någon som kommer att vara arg resten av mitt liv om jag missar att anmäla till hopptävlingen...)

Hoppas det blir ridning i morgon. Våra vackra prinsar behöver ju röra på sig.

Måste ta och fota lite oxå. Det är ju trist med bara text i bloggen antar jag....
Förresten! Fick mera beröm för min och Basses LD-runda i söndags. Så himla kul!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback