Lat-lördag...

Huvva så lite jag gjort idag. I och för sig ingen större skillnad mot, typ alltid...
Började med sovmorgon (nödvändigt!). Sen blev det till att bädda rent hos hästarna.

Hade faktiskt ambitionen att ge mig ut på en tur, men dimman låg tät och jag frös om fötterna oxå. Låter det som att jag hittar på undanflykter så stämmer det....

Jag och Brell for och handlade till middagen. Idag blev det en enkel men fantastiskt god fisksoppa med aioli. Barnen muttrade först, men det var visst gott när de väl smakade!

Gjorde ett litet ryck i klädrummet innan middagen. Ser lite mindre 'katastrof' ut, men det skulle verkligen sitta fint med några garderober:)

Kimpa har grejat i stallet idag. Jösses, på den här gården finns det obegränsat med sysselsättning!

Nä nu är klockan sovdax. Zigge har, med risk för kvävning, parkerat för natten vid Nellie.

Avslutar med en liten matbild på dagens råvaror! Go'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback