Gravöl....

....blir det väl inte direkt ikväll. För då ska det bli rajtantajtan! Men jag är rädd för att det kommer att bli ömsom skratt ömsom gråt. Några av oss ska nog sitta ute på vår altan och ta ett par pilsner eller cider innan vi tar oss till Hotellet. Jo, men visst låter det trevligt ändå. Känns skitbra att få skingra tankarna lite och få en alldeles egen show !!! Vilket lyx!

Sa jag att jag i går morse (innan chockbeskedet) bokade Vildhussen? Det var väl tur att det blev gjort. Annars kanske man inte hade varit särskilt på alerten för att planera fest... Åsså har jag bokat Viasat nu. Installation troligen i slutet av nästa vecka. Då hinner jag få TV3 innan "Allt för byn" börjar.

Även idag har det varit fullt med reportrar här. Jag blev tillfrågad att intervjuas av SVT, men TV4 Mitt haffade mig först. (Jag måste se ut som ett bra intervjuoffer?!) Därmed ville förstås inte SVT intervjua mig sen. Snacka om ratad... Nåja, det är väl färre personer som kan se TV4 Mitt...

Dagen idag har varit möten, långlunch och allmänt "dra-benen-efter-sig".......
Lika bra det för någon energi att tala om finns inte.
Inatt sov jag uselt. Först kunde jag inte somna. Sen vaknade jag 3:38 och somnade inte om förrän efter klockan 6. Varför funderar man så förbannat mycket precis när man helst skulle ligga och tryna och drömma något underbart?

Nåja, jag hejjade i alla fall på Snygg-Emil i morse... Alltid något....

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag önskar dig verkligen en trevlig kväll. Glöm inte pillrena bara...
Ta hand om dig nu så ses vi i morgon. KRAM!!

Postat av: Maggan

....glömde.
Va roligt att du bokat festlokal :-)
Jag kommer förbi när jag kommit från Härnösand.
Kjam!

2007-08-23 @ 14:32:10
Postat av: Heléne

Hej Vännen!! Jag har hittat in på din blogg igen...Blir så förvånad, förbannad o känner med er alla - för det som händer i Aktsam!!! Snacka, om att det rörs runt i byn...på många sätt.
Ha en kul kväll, vad det är nu du ska fira eller begrava (?!)Å, vad jag saknar alla i Holkarna!!!! Puss & Kram, på Dig!

2007-08-23 @ 15:57:30
Postat av: Marja

Hej min kära vän & arbetskollega, än så länge! Känner mig så otroligt sorgsen över det inträffade. Tårarna rinner titt som tätt. Som du säger lär det bli blandade känslor ikväll. Trevligt att äntligen få komma förbi & gästa dig & kyla ner sig med en cider. Man fattar inte riktigt vad som hänt men det har ju bara gått ett dygn så det tar väl ett tag innan det sjunker in. Kommer att sakna dig & många många andra som man kommit nära. Nä, nu ska jag gå & fräscha till mig inför kvällens galej. Kul att få lite annat att tänka på & kolla in alla goa gubbar. Hotell Hammarstrand here we come! Ses om en stund. Kram// Marja

2007-08-23 @ 17:17:47
Postat av: Åsa

Maggan - Visst var väl det enda rätta en fest va'?! JO!!!
Heléne - Jädrans va' roligt att höra ifrån dig!!! Det var inte igår! Tack för att du tänker på oss. Hoppas vi ses snart!!
Marja (jädrar vilka problem det var att stava ditt namn idag.... ikväll... inatt..?) - Det var en otroligt trevlig kväll. Inga tårar va'? Men känslorna åkte lite berg-o-dalbana ett tag. Vi ses i morgon!
kram på er alla!

2007-08-23 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback