Biljard!

Efter en massa god julmat och dryck rullade vi hemöver från F&F. Efter ett tag kom Bub, Yvonne, Emil, Fille och Anders över. Det blev lite pilsner och ett par rundor biljard. Sååå jäkla roligt! Fast vi var typ 4 i varje lag så det var långt mellan gångerna man fick känna på kön... Öh...det där såg inte så bra ut vaä? Jag menar, hålla i kön.... (inte mycket bättre det heller va'??) Hur fan ska jag uttrycka mig då? OM det inte är någon som känner till det så måste jag kanske förklara... "Pinnen" man spelar biljard med, heter KÖ" Alltså håller man i KÖN när man spelar biljard... Förstått nu ??!! (Gillar du texten Jannike??)

Nu ska jag upp och värma julgröt, plocka fram skinkan och köttbullarna (sillröran tog slut igår... Jodå, Maggan... den var till ett helt kompani.... och hela armén var ju här igår :-) ) och äta en brackafrulle. Vi ska ju till stallet och mocka sen. Å då måste man ha mycket i magen!!!

Förresten... Undrar om det är kört med biljetter till juldagen? Vill dit !!!

Ses snart! Kram!

Kommentarer
Postat av: Marja

Kul att höra att kvällen var trevlig, men kön & allt! God fortsättning. Kram...

Postat av: Maggan

VI SKA DIT!!!
Hotellet alltså...

2007-12-25 @ 18:30:15
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Jannike

Antar att DU är där nu.... Härligt att du haft en härlig jul... vi har det oxå rätt bra faktiskt... mycket lugnt... träffade en trött Kim i kyrkan i morse... stackars han som fick ge sig iväg...
Kram!! Säkert har du träffat en beruskad Jesper ikväll!!

2007-12-25 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback