Kolla klockan....

Shit, uret är faktiskt 2:15, pip! Här sitter vi och har trevligt med Rehnholms! Mycket vin och köttbullar har gått åt. Så jäkla trevligt!
Silence! I kill you!!! (Nån sett och hajjar???)

Nu ska vi rimma... (OBS! Det är INTE jag som rimmar!!!!)

Ok, jag är inte riktigt nykter, och jag bloggar ju för "slutet sällskap"..
Jag trycker på enter nu,,,,

(Hallå! Det är jag, dagen efter!!! Det fantastiska rimmet har  jag faktiskt bestämt bort från bloggen... Innehöll ord som känsliga människor, eller normala för den delen, kanske inte uppskattar lika mycket som vi gjorde i natt med allt vin...

J & J tyckte väl inte att rimmet var någon större hit i går heller (till skillnad från oss vuxna som ALLTID vet bäst!). Skulle kanske ha lyssnat på dom redan då...

Nåväl.... Tomterimmet har jag sparat..... så det finns kvar !!!

Hejsvejs!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Det slutna sällskapet tackar för detta "vackra" rim så här på 3:e adventsmorgonen....
Nästan så man önskar man vore med....tomten alltså!!
Kjam till alla snuskhumrar!!!!!!!

Postat av: Åsa

Herrejösses, snacka om tajming...
Jag har precis redigerat inlägget... Det var lite väl va'?!
Tur att du "uppskattade" rimmet i alla fall...
Kram!

2007-12-16 @ 10:44:11
Postat av: Jannike

NEEEEJJJ.... Åsa vad har du gjort med vårt vackra "tomte-rim"??? Eller hur, Maggan - visst var det både fantastiskt och ovanligt bra??? Väl rimmat liksom... som en riktig julskinka???+ "ha ha"

ÅH
du Åsa - har du sparat det så det kan skicklas till Gert??? DET kan vi väl i alla fall göra.....

Kramar i massor!! Jannike

2007-12-16 @ 13:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback