Pizza och kebabtallrik! Mmmmm.....

Det blir alltså ingen avancerad matlagning i dag. JAG har enväldigt bestämt att Kaffestugan får fixa middagen i dag. Bara minuter kvar tills jag får hugga in på kebabtallriken!

Ja visst blev det Hotellet igår. Först drack jag och Mags lite bubbel. Tog med ännu en flaska bubbel till slalombacken där det var "förfest". Höögs hade lite galej där. Antar att bubblet "tog bra" för det blev lite... Ja, lite vingligt typ.... Det var mycket folk på hotellet och till baren var det dunderkö. Vet att PiO på nåt vis bara banade väg och beställde. Vassa armbågar kanske?
 
Lyckades med ett par styrdanser igen... (Vad är det med mig? Åldern??) Men mest var det röj framme vid scenen (like good old times!). Kusse-Lelle spelade och det var ju kul att se honom en sväng. Snygg-Emil spelade och sjöng diverse låtar. Fader Abraham har jag bestämt ett minne av. Egentligen skulle jag ha varit upp till Pålgård och och Emil, men en sån här dag orkar jag knappt gå upp och ner för trappen.... Å jäklar vad jag har ont i ett ben. Sårskada och allt. Så går det när man full av bubbel ska gå på isig mark....  Tur att Nellie fick en doktorsväska i julklapp av Holk 1, för hon har pysslat om mitt ben och satt på både plåster och bandage...

Nä, nu ska jag röja undan på bordet för att få plats med alla pizzor och kebabtallrikar !!! MUMS !!!!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Åhhh vad jag blir avundsjuk.... trots sårskador o dylikt... skulle gärna varit där!! Även avis på Mimmi som får äta pizza....

Kram!!

2007-12-26 @ 16:12:04
Postat av: Åsa

Nu är jag tokmätt! Och Mimmi beställde en pizza utan ost?! Men hon blev mätt i alla fall....
Kram!

2007-12-26 @ 16:35:32
Postat av: Eva

Jag blir ocks¨å avis
men, men ,nån måste ju jobba också .Förr i tiden för lääänge sen kunde man ju både gå på fest och orka kliva upp och jobba men det är helt förbi nu är man gammal eller är det vädret

2007-12-26 @ 17:45:15
Postat av: Marja

Vart lite småsugen efter ditt samtal igår. Men eftersom timmen var ganska sen för att komma på att man ska på fest var det ganska skönt att krypa tillbaka till soffan. Hoppas på att vi kanske kan sammanstråla en annan kväll, vore super trevligt. Sköt om dig & benet. Här praktiserar barnen &-så som doktorer, T fick &-så en doktorsväska. Kram...

Postat av: Åsa

Eva, inte heller jag orkar numera kliva upp tidigt "dagen efter"... Måste bero på vädret!!! :-)

Marja - Tur att vi har doktorer som kan plåstra om oss!

Kram!

2007-12-27 @ 10:18:13
Postat av: Maggan

Förlåt att jag gick hem utan dej, men vet du vad? Jag såg dej knappt på hela kvällen och jag vet (tror jag) att vi var på samma ställe. Så jag packade ihop vid halv 2 och fick en underbar promenad hem. Snöfall och lätt berusning är en skön kombination :)Skitkul är min sammanfattning av kvällen!! Kjam till dej!

2007-12-27 @ 10:40:42
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa

Maggan - Sorry för att jag blev osynlig. Det var inget medvetet val direkt... Kan väl säga att jag hade ingen lätt berusning, men kul ändå.... Jag tål nog inte bubbel helt enkelt (heller!)...

2007-12-27 @ 11:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback