Tjoho! Rapport från "Antikrundan"

Det verkar som att det funkar att lägga in bilder även från bärbara.... Felet var nog att jag inte gav det nog med tid, OCH att det inte syntes att datorn "tänkte"...

Som ni vet var jag på 40+40 party i helgen. Kallad "Antikrundan"!
Nyss fick jag bilder, via mejl, från kalaset (eftersom jag inte tagit med mig vålds-kameran själv... ). Se bara på alla snyggingar:

image81
Här är delar av det otroligt snygga vinnande laget! Tävlingen var en rebus (låttitel) och varje lag hade olika sångtitlar. Vi fick "Bad moon rising" och jag måste säga att det var bra att Mike var i vårt lag eftersom hann var snabb som en kobra med svaret!
Saknas på bilden gör männen till Therése, Therése (nä, jag har inte hakat upp mig...) & Maggan (det kanske ni förstår eftersom Mike kläckte svaret...)

Vi fick även pussla ihop en massa lösa meningar så att det blev hela låten och självklart framförde vi den under stort jubel. Eller var det bara i min fantasi det var jubel...? För övrigt så sjöng även alla andra lag sin version oxå, och tre domare satt med "spadar" och gav poäng. Vårt lag fick förstås full pott!!!

image82
Återigen delar av bästa (!) laget. Vinsten bidde rumpvärmare och en stor ära förstås!

image83

Okey.... det bär emot liiiiite.... (För visst hade väl jag velat stå där istället..... ;)
Men visst måste festfixarna få vara med på bild. Snygga som dom var (är!). Och ja.... Vem kan motstå att få med Snygg-E i bloggen.... Inte jag i alla fall!!!)

Jag vill avsluta denna bloggning med en bild på hon som fixade skjutsen hem. (Nä, hon körde INTE själv!)
Annika, jag vet inte om du läser min blogg. Och jag vet inte om du slår ihjäl mig för att jag lägger ut bilden här..... men det märks väl... =) Skål!

image84

Som ni ser hade vi en trevlig kväll !!!!

Kram, och tack till Åsa & Marianne som hade förståndet att bjuda mig!






Kommentarer
Postat av: Maggan

Åhh, va kul! Snygga som attan var vi åxå...
Fick själv en del bilder (som du vet) och tänkte lägga in några på min blogg. Tur jag väntade lite så det inte blev samma. Ses nog i kväll!!

Postat av: Hanna

Haha, schnygga brudar, men jag tror Annika och din man vinner priset... /Hanna

2008-04-27 @ 19:38:35
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Åsa R

Okey... jag håller med om att dom var ohyggligt snygga! (Eller nåt åt det hållet...:)

2008-04-27 @ 19:50:05
URL: http://ace67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback