Solen skiner...

...och jag sitter framför datorn och barnen glor på tv.... Är det att njuta av det vackra vädret?? Nåja, jag har i alla fall varit ute och klippt gräsmattan. Och i morse var jag uppe med tuppen (kändes det som) och tog en prommis med vovven. Fast när jag kom hem gick jag och la mig och sov en stund till:)

I går hade vi besök av Maggan och Moa. Vovvarna bryr sig inte om varandra alls. Eller rättare sagt, Moa bryr sig inte. Diesel vill dock gärna sniffa lite här och där på Moa. Mest där....

Plockade lite lingon igår. Men dom är inte helt mogna så jag gick över till att plocka lite mera blåbär. Det bidde en blåbärspaj igår, som efterrätt. Mums! Har även bakat kokoskakor och klickkakor i helgen. Husmorstakterna sitter i...:)

Har avbokat hotellet i Stockholm. Vi hyser in oss hos Calle och Nina i stället. Mycket trevligare!!!

Kim jobbar ikväll så man kanske ska åka och handla lite (som alla dagar!) och fundera över vad vi ska äta till middag....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi hittade till Ikea tillslut (svängde av för tidigt tror jag...). Men, hurtsen fanns iallafall och köttbullarna var mumsiga! Ni är jättevälkomna i morgon. Kram på er och hälsa er gulliga vovsing!

Lycka till hos läkaren.

2008-09-01 @ 09:45:01
Postat av: Beritdolores

Hej !

Ja, nu är det verkligen vackert höstväder ute, men sommaren har gått alldeles för fort....Ha det så bra.

Hälsningar Berit

Postat av: Åsa

Nina - Tack! Vi ses i mörrn!



Beritdolores - Ja, sommaren har ju bara rusat förbi... Och ingen vinkväll i gröngräset hann vi med. Men det kommer ju en sommar till:)



Kram!

2008-09-01 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback