Seeeg dag...

Fast man har sig själv att skylla. Det bidde Lergodset i går. Och en hel del öl.....
Idag kändes huvudet trångt och några av hjärncellerna verkade spika på nåt...... Har sovit 2 timmar idag och det är nog därför jag fortfarande är vaken.

Men det var en trevlig dag i går. Jullunch/middag med Holken1. Vi hjälptes liksom åt att äta upp lite av all julmat. I år köpte vi Änglamarks ekologiska julskinka och den var verkligen supergod!!! Ett år köpte vi en skinka som var alldeles mörkprickig inuti. Inte aptitligt alls, men den här var fin och god. Ska komma ihåg det till nästa jul!

Ja, sen bidde det utgång. Barnen var överlyckliga att både mamma och pappa skulle ut för dom hade ju världens bästa barnvakt igår. Kusin Adam! Tydligen hade dom kollat på film och spelat biljard till sena natta! Precis som det ska vara alltså=)

Lerkrukan då? Lite förfest hos Katarina och Jocke. Vi var i god tid till Lergodset och det var inte så många där när vi kom dit. Men det fylldes på och jag vet faktiskt inte om det blev fullt?! Har inte hört nåt om det var bra på Kaffestugan heller. Nån som har koll och kan stilla min nyfikenhet?
Träffade två trevliga, unga brudar som tydligen läste min blogg då och då. Skoj, skoj! (Hej på er, om ni läser det här!)

Nä, nu ska jag ta mitt trötta huvud och ömma kropp (för många "moves" igår...:)) och pallra mig till sängen. Kimpa och Jenny kollar lite på "Gladiator". Not my type of film alls... Blääää!

Ok, dax att snacka lite med John Blund.... Go'natt!!!!

.


Kommentarer
Postat av: towe

jadå vi läser din blogg nu med så, hej hej:)



Postat av: Åsa

Jamen, det var ju du - Hugos storasyster!!! Kul!

2008-12-27 @ 12:03:35
Postat av: Malin W

Ja he-vete vilken juldagsfest. Det var som på den gamla goooooooda tiden. Pussar och kramar, dansa och snacka och dricka och ha jääättttttttekul.

Pussisar och kramisar

2008-12-29 @ 13:52:08
Postat av: Åsa

Men förr, på den gamla gooooda tiden blev man ju inte så här trött dagen efter.... Eller...?

2008-12-29 @ 14:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback