Väntar och väntar...

Inget är som väntans tider=)
Nä, det är inte som det låter...

Vi väntar så in i vassen på att fasterjenny ska dyka upp.
Min tidsplan för att fixa och dona sprack ju rejält eftersom jag har jobbat förra vecka, men jag tror att det blir nog bra ändå:) Det bör inte vara några dammråttor som anfaller (inga stora i alla fall....).

I morse klev vi upp tidigt och jag och Tuvis var i stallet i 3,5 timmar. Mockade, sopade, packade hö i massor av påsar (gissa om jag fick ett nyskalas?!) och vi hann även rida lite. Kul!

Nu måste vi bada av oss lite hästlukt (vi stinker, men Nellie verkar inte reagera?!) och så småningom blir det nog ett glas vin och lite relaxing. Middag har bestämts till tacos. Helt ok!

Läget nu är lugnt. Brellan kollar på "Mamma Mia" (för femtielfte gången, typ...), Tuva ligger i badet, jag bloggar och Kimpa har tagit en prommis med Diesel....
Som sagt, vi väntar.....

Ha en fantastisk lördag!!! Kram!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback