Värsta data-proffset!

Nä, det är jag väl inte. Ännu (aldrig..).
Men jag har faktiskt lärt mig att uppdatera min
hemsida nu! Stina var hit i dag och jag tror hon lyckades få mig att förstå hur man gör. (Det jag menar är att det inte är helt självklart att jag fattar såna saker....)
Fantasmas va roligt!
Nu gäller det bara att engagera geniknölarna och skriva nytt.... Välkommen in på sidan och kika vettja! Jag tycker att Stina har lyckats skapa en kanontrevlig hemsida så nu gäller det bara att jag förvaltar den väl...

Snart är det middag. Bra, för jag är ashungrig! Och vad jag vet är det inget planerat i kväll så jag ska nog bara ta det lugnt och softa. Kanske firar jag dagens utbildning med ett glas rött...?! (Nä, inget bubbel den här gången...)

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Jannike

FIIINNN hemsida - en eloge till Stina OCH till dig som ändå är "den det handlar om"!!!

Kram!!

Postat av: alias Kvasthilda

Tycker också hemsidan var fin!

2008-02-06 @ 20:39:48
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Katarina.s

Jättefin hemsida!!

Skulle jag nån gång komma till Hammarstrand så lovar jag att titta in, och handla massor.
Din butik verkar vara precis i min smak, har en förkärlek till "smått och gott".

Kram Katarina

2008-02-07 @ 13:06:06
Postat av: Åsa

Tack snälla ni!
Håll ögonen på sidan och kommentera gärna vidare i gästboken.

Kram!

2008-02-07 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback