Jihoooo! Hurra för fungerande saker!

Jodå! Äntligen har jag pluggat in skrivaren. Testade i den bärbara och det tog ungefär 10 sek. att plugga in. Undrar varför jag inte gjort det tidigare.

Det funkar!!!  Tack än en gång Eva! (Och jag håller på att läsa boken oxå,....)

Jag blir så glad när det går bra!!

Och hörrni, AFB-grabbsen är på Gamla Teatern i maj! Tack Jannike för infon! (Och du måste ju lägga in "cool"-bilden i din blogg...?!)
Jag ska kolla detaljer i morgon, för helst skulle jag vilja gå med hela familjen.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jannike

NÄR mina barn somnat och det är lugnt.... ska jag blogga.... cool-bilden ska in!!

Postat av: alias Kvasthilda

Saker som FUNGERAR är jättebra..... klädkammarlås till exempel. :(
Men nu funkar det,"det var bara att stoppa in nyckeln!". Pyttsan....

2008-01-25 @ 10:14:34
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Härligt Jannike! Jag såg bilden!!! Fan va lång "lillen" är....

Kvasthilda - Läste ditt dilemma med nyckeln. Hade du månne inte rätta knycken??

Kram på er!

2008-01-25 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback