Orka!!!

Jo, jag vet, rubriken är tagen.... men jag håller med! Fast jag orkar inte blogga för att det är så varmt och man har liksom en massa annat för sig. Fuskar på blogg-läsnings-fronten oxå.... Man får väl sätta sig någon dag när det är sämre väder. Typ på måndag. Då verkar det ska bli 3 (!) grader och regn....

I vart fall så har vi hunnit fira Andreas student med helt sjukt mycket folk och svett på Wargentinskolan + en härligt god middag på Simon & Viktor.
En vackrare student än Andrea måste man nog leta länge efter. Eller hur?



Jag agerade fotograf under dagen så det blev en massa fina bilder =)

Vill även visa den här bilden! Söta kusiner!!!



Och ikväll ska vi ha ännu mer firande av Andrea! Hääärligt!!!

I går kväll var vi och kikade på "Rasmus, Pontus och Toker" på Döda Fallet. Trevlig föreställning och jag rekommenderar att gå och se den! Biljetter finns förstås på 
Hammarstrand Event !
 
Nä, som sagt... Nu orkar jag inte blogga mera...

Ses!

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Fantastiskt fin student!!

Och söta kusiner!!



Kram Katarina

2008-06-08 @ 00:05:34
Postat av: Jannike

Ja, nog är hon en otroligt vacker student!!! Och söta kusiner med!!



Ha det!!

Postat av: Anna-Karin Andersson

Tjingeling!

Vad vacker hon är studentskan.

Här är det snart semester, 2dgr kvar.

Ska vi umgås till veckan under solen =)



Kramis

2008-06-10 @ 15:14:45
Postat av: Åsa

Katarina & Jannike - Ja, jag har vacker släkt!!!



A-K - Jamen det vore ju skoj! Vi kan väl höras nåt!



2008-06-10 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback