Time flyes...

Hoppsan! Ere redan mitten av juni? Och Tuva får sommarlov i morgon. Nu funderar jag på att låta Nellie få sommarlov oxå. Va sjutton, så mycket nyttigt måste jag väl inte göra som hon inte kan hänga med på? Risken är väl att barnen blir rastlösa och "gäralöusa", men vaddå...

Egentligen hade jag ju tänkt göra mycket under de dagar barnen var på skola/dagis, men inte har jag fått nåt särskilt gjort. Det som MÅSTE göras är ju att tömma lokalen i Bispan, men då får jag väl ta med barnen (och gubben måste nog oxå hjälpa till på ett hörn...) åsså får det väl bli en fika på Café Gourmé. Fika brukar ju min familj tycka om :)

Sitter och checkar SJ's hemsida. Vi ska nog boka oss en tripp med nattåg ner till Götet. Vette sjutton om jag kan sova på nattåg, men det verkar ju bäst eftersom man inte "slösar" bort en massa tid på att åka dagtåg eller flyg. Kollar även på Göteborgspasset. Verkar ju skitbra med gratis inträde här och där, gratis kollektivtrafik, m.m. MEN.... det gäller tydligen ett eller två dygn. Och ska man "tjäna in pengarna" så verkar det nästan som att man måste fara runt som en skållad råtta för att hinna...  Vore väl skönt att bara softa och strosa runt dit man verkligen vill.

Fasterjenny tyckte att vi kunde ta och bila till Falkenberg och bada. Jättefina och barnvänliga stränder där. Risken är att dom flaggar rött när dom ser att det är späckhuggarvarning (jag alltså!)...

Nä, nu ska jag surfa vidare på min skitlångsamma dator....

Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Hejsan!



Man brukar kunna boka hotell där "passet" ingår i hotellvistelsen+frukost.

Broschyr finns säkert på nån resebyrå i närheten.

Säg till annars så skicar jag en!



Kram Katarina

2008-06-13 @ 01:55:44
Postat av: Åsa

Tack, men vi har turen att bo gratis hos fasterjenny! Snällt att du tänkte på oss!

2008-06-13 @ 10:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback