Linslus !!!

Jodå, visst är jag lite linslus. SVT (Mitt Nytt antar jag) intervjuade mig när jag var på LF-besöket. Som "f d Aktsammare" ville dom veta vad jag gjorde nu. Förmodligen svamlade jag en del och såg allmänt obekväm ut (ryckningar i fejset, mungymnastik, flackande blick, m.m), men det är väl smällar man får ta.
Däremot konstaterar jag att marknadsföring inte är min starka sida....  "Jo, jag har startat egen firma. Har en butik här borta...." JAMEN! Hur vore det om jag hade lagt till "Spirit of Jamtland" ???!!!! Va fan, världens läge att få lite gratisreklam i tv'n åsså sumpar jag det! Jösses.... Nåja, gjort är gjort!
Nu blir det väl till att kolla på Mitt Nytt och skämmas.... Skulle inte förvåna mig om jag hade nåt på tänderna oxå...

I vart fall träffade jag på "lokalansvarige" där så vi bestämde att det blir en sväng till Bispan på måndag morgon. Man måste ju i alla fall kika....

Krumilurkramar så länge!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jaha, då måste man komma ihåg att kolla på mittnytt ikväll då!
Vet du att Rosenknoppen är till salu? Men det kanske inte är nån lokal för dig?

Postat av: Åsa

Jo, jag hörde om Rosenknoppen. Nä, det är ingen jättebra lokal det heller...
Och det gör nog inget om du missar Mittnytt. Dom kanske klippte bort mitt ugly face....

2008-03-07 @ 15:55:38
Postat av: Jannike

Nä det tror jag inte.... har inte hunnit kolla men säkert inte...

2008-03-07 @ 22:58:44
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: johanna

Nämen, visst var vi tjusiga??!!
Ja, lätt att vara efterklok, men man blir ju liksom "tagen på sängen" vid såna där tillfällen, då är det inte så lätt att komma ihåg allt...

2008-03-10 @ 09:38:51
URL: http://josblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback