Sommar mitt i november....?!

Sitter faktiskt och lyssnar på ett gammalt "Sommarprogram". Sedan 1998. Det är från "Radio Ragundas" tid och just nu lyssnar jag på Lena Ljung-Falks program. Man kan alltså gå in på Hammarstrand.nu och lyssna på gamla sommarprogram.  Om jag minns rätt så lär även en viss Ögren oxå dyka upp så småningom... Vojjne, vojjne! Kommer faktiskt inte alls ihåg vad jag svamlade om (men svamlade gjorde jag säkert redan på den tiden!).

http://sportsgonesouth.com/wp-content/uploads/2007/04/radio.jpg

Just nu har jag min lilla data-session och sen ska jag klippa skägget och lite till på stackers jycken. Därefter blir det en prommis och sen får Diesel snällt hoppa i badkaret för schamponering! Det är ju lite kallt ute, men nu är han ju inte så långhårig direkt så det torkar ganska snabbt.
Tar mig kanske ett bad själv oxå! Efter Diesel då förstås....

I morgon lutar det åt en Östersunds-tur. Ska ju ändå en bit åt det hållet. Just ja... Håll gärna tuttarna en sväng vid 10-tiden....

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: johanna

Ha ha, vad kul att det finns kvar och går att lyssna på! Jag är ju oxå med där nånstans...ska genast gå in och leta rätt på dig!

Postat av: Åsa

Vi finns inte ännu med. Dom lägger upp eftersom... (Å jag ska lyssna på dig sen:))

2008-11-11 @ 12:56:10
Postat av: Jannike

Jag håller båda bomberna... var det inte så du skrev förut?????



Kramisar!!!

2008-11-11 @ 14:16:10
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jo precis!!! Man tackar (och skyll inte på mig om det leder till nåt straffbart....)

Kram!

2008-11-11 @ 15:05:30
Postat av: Ulrika

Hur ggr tar du ett bad på en vecka? Jag lyxade till i helgen och tog ett hett bad. Stod inte ut mer är en kvart. Innan dess är det säkert 6 månader sedan sist....Ja, alltså inte sedan jag tvättade mig, har ju duschat...

2008-11-11 @ 16:00:13
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: eva

Ja lycka till nu i morgon jag ska ochså hålla mina

"bomber"

Eva

2008-11-11 @ 16:04:22
Postat av: Malla

Halloj.

En lyckospark på rumpstumpen får du från mig oxå.

Kramisar Malin

2008-11-11 @ 16:33:10
Postat av: Maggan

Jisses, jag var åxå med i den svängen och sommarpratade. Undra om jag skulle våga lyssna? Jag minns precis vad jag pratade om, drömmar. Ambitiöst som bara den, Länge sen nu...Jag är så nyfiken och jag håller nog tummarna istället. För säkerhets skull! Kramar i massor!!

2008-11-11 @ 17:42:02
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ulrika - Det händer att det blir ett bad mest varje dag faktiskt... Fast inte under sommaren förstås.. Som du kanske förstår så älskar jag att bada (i badkar!). Och vilken tur att du duschar emellanåt:)



Eva - Tack! Som sagt... Se upp för polisen eller såna som golar....



Malla - Va fan, bangar du tuttarna...?!



Maggan - Ha,ha! Det ska bli intressant att höra! (Skrattar bäst som skrattar sist....)

Ok, du får väl hålla tummarna då....



Kram på er!

2008-11-11 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback