Blåsigt värre...

Håller på att gruva mig för kvällspromenaden. Det blåser ganska rejält tror jag, och i morgon skulle det blåsa ännu mera. Uscha! Blåst är inget jag vurmar för....
Antar att vi blir många i sängen i natt, för Tuvis brukar vakna när det "stormar". Och Diesel lär väl komma upp i sängen han med! Hoppas han lär sig att hoppa upp vid fotänden istället för rakt upp i huvudet på mig som han gör nu....

På dumburken är det "Braveheart" med Mel Gibson.
http://wolfman136.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/braveheart.jpg Inte direkt någon favoritfilm eftersom det är så mycket slagsmål och dödande. Men jag stickar ju benvärmare, så jag behöver ju inte titta på tv:n...:)

Hmmm, har jag gruvat mig färdigt för prommisen nu?! (Lovar att lämna morgonrocken hemma....)
Vovven är tyvärr lite halt. Han har en liten spricka i trampdynan som jag tror ställer till det på vissa underlag. Jag undrar hur man kan "bota" den?! Tips???

Nä, jag ska banne mig sticka lite till och ta prommisen det sista jag gör. För ikväll alltså....

Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback