Thank God, it's friday!

Fast egentligen, jag har ju som fredag varje dag numera.... Man börjar vänja sig vid ledigheten, men trots att jag har så mycket tid så rusar den iväg och jag är som vanligt rätt overksam. Det blir prommisar med doggen. Och Nellie är inte så mycket på dagis. Tuvis går ju i skolan men skippar fritids.

Känner mig mer inspirerad än någonsin att börja fixa här hemma. Bra tajming, med tanke på att jag snart får stämpla (får..? Måste, menar jag...). Då blir man väl stenrik va'?
Å andra sidan måste jag ju börja med att "rensa i röran" - och det rejält! Men var börjar jag? Det är ju som kaos överallt... Suck!

Nähä, nu börjar Nellie tjata om att vi ska hämta Moa (hon är ensam hemma idag). Egentligen skulle vi hämta henne mitt på dagen, men när längtan är stor så.... Tar med henne och Diesel på en prommis på studs!
Okey - Nellie har bråttom nu!
Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Åhh, tack för att ni tar hand om Mosan lite idag. Jag tycker det är så tråkigt när hon är själv...

Vi ses ikväll, Kramar!!

Postat av: Åsa

Det gör vi med glädje! Hon var med oss från strax efter kl 10. Brellan kunde inte hålla sig längre då...:)

Kram!

2008-09-06 @ 16:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback