Idag och igår

Har precis tittat på reprisen av Körslaget. Jag tycker att Eriks kör har varit mycket bra, men det kändes ändå helt rätt att Hannas kör vann igår.

Innan tv-tittandet tog jag en prommis med Dajsel. Skönt väder och solsken! Vovven sprang lös hela vägen idag oxå. Visste faktiskt inte riktigt hur det skulle gå idag, för jag vaknade och hade värk från höfterna och ner i fotlederna. Hmmm, kan det verkligen vara träningsvärk från den långa promenaden i går? Det blev ju även en del "off-road" och det kanske min ynkliga kropp inte pallade...

Annars är jag rätt slö idag. Vi hade en toktrevlig sammankomst hos Holken 1 igår. Det bjöds på kalkon (!) med risotto och det var supergott! Och småplocket innan maten var oxå supergott. Så gott att jag nästan åt mig mätt före middagen. Inte helt smart... men gott!
Det serverades gott vin oxå.... det känns idag.....:)

Nu ska jag ta min vacumskalle och försöka komma på vad vi ska äta till middag idag.....

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback