Let's dance

Jag ska leka jury för kvällen.... Men jag ägnar mig inte åt "fott-blaaden" utan bara vad jag tycker ikväll! :)

Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4
Morgan Alling -
För mig får han väldigt gärna vinna hela skiten. Lysande! Och otippat duktig dansare... Ska vi gissa att han blir #1 2009?

Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4
Laila Bagge - Superduktig och verkar grymt ambitiös. Jag tänker då inte på det där med tyngd i benen och vad det nu var.... Hon dansar bra! Och hur snygg är hon inte....?!

Foto: Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4
Magnus Samuelsson - Häftig kombination med stooora muskler och dans. Och visst är han härlig att se på dansgolvet?! Även om jag får lite "Hulk"-vibbar så gillar jag Magnus!

Niclas Wahlgren har en känd syster. Foto: Maja Suslin/SCANPIX
Niclas Wahlgren - Verkar vara en hyvens kille som bjussar på sig själv. Förmodligen inte världens bästa dansare, men jag tittar gärna på honom ett tag till. Heja Niclas!!!

Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4
Elisabet Höglund - Jag tycker det är rätt trevligt att titta på hennes dans även om hon är långt ifrån någon favorit. Kanske gillar jag dansen mest pga danspartnern Tobias Karlsson. Han har en enorm förmåga att sätta rätt koreografi för att det ska passa hans "tanter". Och han ser ut att ha så roligt. Och jag är övertygad om att han är en schysst kille!
Elisabet gör det bra med tanke på alla krämpor! Hon ligger inte på topp för att åka ut ännu...

Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4
Kitty Jutbring - Tack och lov har hon skärpt till sig en aning. Från början kändes hon mera som "hej-kom-och-hjälp-mig" (och jag tänkte "ta henne därifrån - FORT!"). Men som sagt, hon har ryckt upp sig en aning. Men för min del är det helt skitsamma om hon ryker.

Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4
Hasse Aro - Vad sa dom i nåt program - att alla kvinnor över 40 var så förtjusta i denna karl...???!! Hmmm, kan inte påstå att jag tillhör den gruppen. Jo, över 40 är man ju, men Hasse Aro? Nä....
Kanske skulle han efterlysa ett par nya dansskor eller nåt.... Bye, bye Hasse!

Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4
George Scott- Vaddå? Jabba höger - jabba vänster..... Borde väl ha ett hyfsat "fott-arbäte", men icke!
Kanske taktkänslan har försvunnit i takt med käftsmällarna...?!

Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4
Carl-Jan Granqvist - Suck... Han må vara expert på vin och god mat, men dansa...? Det känns nästan jobbigt när jag tänker på hur hans danspartner Maria Lindberg måste slita för att få honom att ta några steg på lördagskvällen. Undrar verkligen om hon tycker att det är så himla skoj....?!
Skulle dansen möjligen bli roligare att se om han tagit sig ett par glas champagne innan...?!

Vem tycker ni ska vinna?


.

Kommentarer
Postat av: beritdoloresB

Hej !

Jag håller med mycket av det du skrivit om de olika dansarna.. Elisabeth Höglund tycker jag är så mysig, jag vet inte vad det beror på, men jag blir liksom så glad när hon dansar..Jag tror att det beror på att jag känner att hon verkligen njuter varje sekund.. Morgan är ju helt otrolig, han vinner nog, tror jag.. Och George Scott "fort-arbäte" nja, fniss, men han har snygg kropp...

Ja, vi får snart se hur detta kommer att gå...

Jäklar, klockan är mycket nu måste jag lägga mig, ska ju upp tidigt imorgon och träna....

Godnatt..

Postat av: Ulrika

Jag har inte följt denna säsong av Lets dance. Men jag skrattade gott åt ditt inlägg! Du e allt bra finurlig du!



Kram!

2009-02-07 @ 11:22:45
URL: http://ullda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback