Friday night...

Härligt med helg!

I morse åkte jag faktiskt till rätt ställe för att jobba. Hade inte blivit helt förvånad om jag råkat åka till Vildhussen av bara farten... Nåja... man är klyftigare än man kan tro ibland =)

Känner redan abstinens efter ridlektion och jag har mejlat ridläraren (som har hästgård) och frågat om jag och Tuvis kan komma och rida lektion en helg i juli. (Står jag ut tills dess???)

Nu är det 4 dagar kvar att mitt "gamla" jobb. Märkligt! Men det ska bli kul med det nya förstås.
I och med att jag byter jobb så får faktiskt jag och Kimpa hela 2 veckor tillsammans. Annars hade det blivit bara en vecka. Jösses vad mycket tid (?). Fast vi var ju till Götet nyligen så det blir nog ingen jättesemester igen. Rätt skönt att bara vara på hemmaplan oxå. Åsså väntar vi ju på studsmattan!

Men visst får det bli liiiiite varmare va'...?!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback