Luktar gott....

....i köket alltså. Inte jag. Det var längesen jag luktade gott, om man inte gillar hästlukt alltså=)

Kimpa står och fixar karré, bea, pottisar och sallad. Det röda jag tänkt dricka till har jag redan börjat med. Redan vid 15-tiden faktiskt....=)

Vi kom hem redan mitt på dagen från stallet idag (kan bero på att vi var där redan i ottan!). Jag och tjejerna åkte ner på byn. Kollade in Stööks en sväng. Jag hade gärna velat ha vita gympadojjor, men tyvärr fanns det inga som passade.
Sen gjorde vi en runda på Konsum och hittade förutom en sjujävla massa mat, en film "Alvin och gänget". När vi kom hem sjönk vi ner i soffan och tittade på den, käkade godis och chips! Fina fisken alltså!

Så nu sitter jag här i långkalsonger och munkjacka och känner mig allmänt ofräsch....=) Kanske läge för en dusch sen.....
Men först - MIDDAG!!!!!  (Hallå...kocken...? Är maten klar...?!)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback