Jag har fått mig en zebra!!!

När jag kom hem från jobbet idag var det tomt i huset. Ja, förutom vovven då. Så vi tog en prommis och lättade på trycket. I alla fall gjorde hunden det....
.
Kim och barnen var på Himlabadet idag. Så jag tog och drog i väg till stallet (NÄHÄ??? Vilken surprise!)
.
Fixade och donade som vanligt. Kände mig inte alls motiverad att ge mig ut i kolsvarta mörkret och dimman så jag bestämde mig för att klippa Basse istället.
Han verkar banne mig njuta av det, vilket naturligtvis underlättar. Tänk om Cruxen kunde ha samma inställning...
Lill-Crux fick stå i sin box och titta på. Kanske, kanske har han något att lära av storebror där!
.
Before.....
Lurv, lurv....



After....



Mindre hår, men mer lik en zebra än innan.....
.
Jodå - hellre än bra!!!!
.

Kommentarer
Postat av: Tuvis!!!!!

Jag tycker han liknar en fet åsna... :)

2011-11-06 @ 09:27:02
Postat av: Tuvis!!!!!

Jag tycker han liknar en fet åsna... :)

2011-11-06 @ 09:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback