Pust...

Åh, tänk om maj vore över ändå.... Inte för att jag vill gå miste om våren, men för att jag skulle vilja haft vårt hem klart!

Det händer nog saker på övervåningen, men jag fattar ju inte så mycket av det där så det ser inte alls mycket ut för världen.
Var till huset och kikade idag och det skulle jag nog inte ha gjort.... Det ser ut som katastrof!

Man får hoppas att vi har ork, tid och kraft att fixa till vårt hus så att det blir som vi hoppas. Det känns dock som om det är ganska lång väg dit. Och dyr.....

Äsch, antar att jag är övertrött (som jag varit senaste dagarna) så det bästa är nog att gå och knoppa och ta nya tag i morgon....
Förresten, det blev nästan fem timmar i stallet idag. Inte helt önskvärt, men först var det möte där vi stämde av lite efter tävlingen i helgen. I stort kan vi konstatera att det blev riktigt bra! Vi gör helt enkelt bra tävlingar! =)

Sen mockade jag och fixade. Hann faktiskt borsta min egen häst idag. Annars är han helt försummad, stackarn.... Det blir förhoppningsvis nya tag efter klinikesöket på torsdag. Då får jag ju i alla fall veta vad som gäller.

Till sist höll jag en liten ridlektion för Tuva på Crux och Linda på Rolo. Dom var så duktiga så!
Nä, nu blir det godnatt! Klockan är bara strax över 21 men jag är som en död sill!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback