Röda och blåa faran!

Ja, igår fick Tuvis nya ridbrallor. Ett par röda som var jättesnygga. Och inte asdyra heller!=)
Nellie uppdaterade oxå ridgarderoben med ridbyxor, jodpurs med stålhätta och shortchaps. Kolla så snygga dom blev!



Tuva gillar sin nya ridbrallor stenhårt. Så mycket att hon tog det här kortet i bilen....=)



Och här är det fina, fina ekipaget! Dom passar så bra i rött båda två!=)



Det blev ingen direkt ordning på ridningen idag. Tuva och Nellie hade tänkt rida i paddocken i det vackra vädret, och jag och Basse hade tänkt skritta på travbanan, men det var snabbjobb på travbanan så det gick bort. 
Skrittade runt lite oplanerat istället. Nere vid vägen kom det en jättestor bred transport och Basse höll på att dö av skräck! Behöver uppenbarligen mera miljöträning!

När vi släppte ut hästarna igen fick Crux gå ut naken. Det är ju så härligt väder!
Gissa vad han tyckte var det bästa med det...? Jo....



Basse-busen han fick pyjamasen på idag! Den lär sitta som fastklistrad på honom resten av sommarhalvåret:(
Köpte en vanlig flughuva på Hööks igår, men när jag kom hem fick jag ett mess att Boett-huvan kommit. Dyr som stryk, men förhoppningsvis av god kvalitét och jättebra!



Boetts täcke har vi ju redan två stycken av!
Man kan inte påstå att han blir jättesnygg, men det vet jag ju att han är - under kläderna...=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback