Tagga tävling!

I eftermiddag åkte vi till stallet och jag började med att mocka Crux box. Utbrytarkungen Basse har stått inne idag. Och han får stå inne i morgon oxå. Vet inte riktigt vad han tycker om att stå ensam i hagen hela dagen. Vill inte riskera att han brallar lös igen....

Båda barnen var med, men dom försvann som en avlöning utan en tanke på saker som bara måste göras. Typiskt! Men dom har ju en mamma som fixar så det löser sig ju....

Jag skrittade Basse en stund. Och Tuvis skrittade Cruxen en liten sväng. Sen packade Tuvis tävlingsgrejerna. Packlistan är ju skitbra!
Fyllde hönäten och la in lite mera spån i transporten. Sen provade vi att lasta Crux. Hmmmm....
Man kan säga att det är tur att vi är flera i morgonbitti....!

Vi kom hem för en stund sen och då blev det väldig fart på barnen. Tandborstning och sen rakt ner i sängen! Dom ser fram emot tävlingsdagen i morgon. Klockan är ställd på 5:30... Antar att man är hyfsat trött i morgonkväll. 

Trevligt sällskap får vi oxå. Lotus ska åka med Crux i transporten och Lotus matte och mamma åker i bilen=)

Ja, jag kanske skulle ta och slänga mig i badkaret en sväng. Sen får det väl bli lagomt tidig kväll för mig med.
Nu håller vi alla tummar för Tuvalisa och lill-Cruxen i morgon. Det skulle värma mitt hjärta enormt om det fick gå riktigt bra för dem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback