En liten ridtur!

Idag tog jag och Nellie och gav oss iväg på en liten ridtur!
Det var länge sen Nellie hängde med ut på hästryggen, men idag var det dax:)

Vi hade bra väder och vi skrittade mest hela tiden. Men vi travade lite på en lägda och rätt var det var så hörde jag en liten ponny som galopperade.... Jodå, Nellie tog en liten galopp på söt-Cruxen:)

Det gick jättebra så jag hoppas verkligen att hon hänger med ut igen i morgon!

När vi kom hem tvättade vi lite på hästarna. Med kallvatten! Inte helt uppskattat, men det var mest terapi eftersom vi inte gjort det hemma förut.

Basse fick manen tvättad och jag tog och flätade oxå. Kanske lurade jag honom att tro att det är tävling i morgon...?

Själv är jag otroligt lycklig över att Basses man fortfarande existerar. Jämfört med ifjol då han hade kliat av sig ALLT! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback