Nervklen....Nä, nu

Lite lätt stressande är det att semestern är slut. Upptäcker även att det dyker upp flera hopptävlingar som är högst intressanta, men de infaller på torsdagar och fredagar!!! Vafalls?  Nåja, det ska jag komma ihåg nästa år när jag har sen semesterperiod:)
Då ska jag skriva på FB varje dag och psyka alla som haft klart sin semester! Nä, det ska jag inte. I alla fall inte om jag kommer ihåg den egna känslan från i år.
Det är helt katastrofalt! Har nog aldrig haft den här känslan tidigare någonsin...:(  Tiden har rusat fram och de fyra veckorna känns som en långhelg.... Och vädret har varit allt annat än strålande.....
Energiförrådet som normalt bör fyllas under semestern känns nästan som att det sjunkit istället.... Blä!

I vart fall så tog jag och förgyllde denna regniga kväll med att anmäla mig till hopptävling på söndag. Vet inte om jag tagit mig vatten över huvudet, men det lär jag märka....
Det är regional hoppning på Östersundstravet. Egentligen hade jag tanken att anmäla mig till hela "Local Hero Cup" som pågår fredag-söndag. 1 m på både fredag och lördag. Och 1.05 på söndagen.
Men olika omständigheter gjorde att jag fick förhinder för fredagen och lördagen:(  Så då kliver jag på Lätt C+5 och hoppas att mina nerver håller för det.... (Tveksamt!!!!)

På fredag kommer jag att tycka att det är piss. För då är jag bjuden på bröllop, men då jag ska vara funktionär på hemmatävlingen i dressyr på lördagen så blir det väldigt svårt att rodda ihop det hela. Tyvärr!
Men jag har ju valt hästlivet så jag har ingen att skylla på....

Nä, nu känns det dax att borsta tänderna och göra kväll....

P.S Är det någon som uppskattar att bloggandet har kommit igång igen?
Även om jag inte kör frågestunder...? =)



Kommentarer
Postat av: Nilla

Det kommer gå kanon ska du se! Ni gjorde så fin runda i 1 meters klassen på Wången!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback