Galopp på Cruxen!

Idag var det lilla fröken Roos tur att glädjas!

Jag och Brell åkte till stallet. Nellie mockade åt Crux och jag mockade åt Basse. Hade lovat Nellie att rida så vi sadlade söt-Cruxis och gick ut i ridhuset.





Tror att Nellie bestämt sig redan innan, men idag ville hon prova att galoppera. Och gissa om hon gjorde det?
Tre galopper tog hon med ponnyn. Och hon tyckte faktiskt att jag skulle lägga ut det på bloggen! Så här kommer det!!!!





Hon sken som "sola i Karlstad" efteråt och var mycket, mycket nöjd med sin prestation. Med all rätt!




Sen plockade vi in hästar. Det hade visst blivit vinter ute igen!!!!!





Hemvägen var oxå snöig....



Sen var både jag och Nellie väldigt hungriga så det var fantastiskt att komma hem till dukat bord!
På middagen tog vi och skålade för att Nellie & Crux tagit steget till galopp idag! =)




Kommentarer
Postat av: Caroline Gärde

Å så härligt!! Så söta båda två! :D

2012-03-31 @ 16:23:34
Postat av: Åsa

Caroline, Nellie hälsar och säger: Tack, tack! =)

2012-03-31 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback