Lastträning

Idag blev det lite lastträning. Främst för Cruxen. Tyvärr höll vi på lite för länge så Crux lackade ur till slut. Men vi avslutade med att han gick in och sen backade jag ut honom.
Får ta och lastträna några gånger i veckan nu så blir det inte så dramatiskt varje gång....





Sen tog jag ut Basse och förberedde mig på strid...
Men ack vad jag bedrog mig. Han stegade rakt in! Inte tillräckligt mycket för att det skulle ha gått att stänga dörrarna, men ändå....!

Lastade på honom två gånger och sen gav jag mig. Det får bli mera nästa gång.

Tuvis ville rida så hon sadlade Crux och red i paddocken.
Så hade visst Crux sagt att han ville hoppa lite=)  Eftersom jag var klar i stallet så kändes inte läge att plocka fram en massa bommar och grejer. Så det fick bli ett sockerbitshinder!




Han skötte sig fint även idag, lillponnyn!
Verkar som han blev lite trött....?! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback