Min önskelista just nu!!!!

Inte för att jag fyller år eller nåt. Men en önskelista måste man väl få ha ändå?
Idag när Hippson kom i brevlådan så var det en liten bilaga med från HV Polo.

OMG så fruktansvärt mycket snyggt!!!!




Och hur snygga schabrak finns det inte då???
Man blir ju helt grön av "vill-ha!!!!!"


HC POLO Crown Saddle Pad Pablo HV POLO Crown Saddle Pad Galanto

Å en sån här är jag helt säker på att Basse vill ha i sommar!!!!!

HC POLO Crown Fly Mask With/Without Ears GPC

Å den här....


Å såna här vill vi oxå ha!!!


Nåt jag inte visste var att dom har även lite heminredning. Och det är OXÅ snygga grejer!!!!

HV POLO Door Mat Fancy HV POLO Pillow Square Print
HV POLO Box Pillow Cross HV POLO Directors Chair

Så vad sägs om ett presentkort på HV Polo kanske????





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback