Skidskytte!

Idag blev det inte en så bra hästdag. Kände ingen inspiration att rida alls. Huvva!

Ändå konstaterar jag att Basse blir bara tjöckare och tjöckare vilket inte är helt hälsosamt.... Viv hade en munkorg som jag ska köpa av henne. Den fick Basse på sig idag. Han trodde att jag skämtade och när han trodde att vi skämtat klart och jag ändå inte tog av den så blev han typ sur.

Gissar att Crux till en början får stå ut med sur-Basse. Hoppas dock att han kommer på hur man kan äta lite fast man har terroristmuggen på näbben. Jag gillar verkligen inte munkorg, men om alternativet är en överviktig och sjuk häst så har jag nog inte så mycket att välja på:(

Det blir nog så här en tid nu. Sen har jag förhoppningsvis en bättre lösning i sikte....
Kände att jag ville hem och kolla på skidskyttet. Men när jag väl kom hem hadeCarl-Johan Bergman redan kammat hen silvermedaljen, Och damernas skytte gick inte lika bra...

Nåväl, ett glas rött och fixa middagen blir det nu. Lax, potatis och en god sallad är inte helt fel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback