Igår....

...bloggade jag inte heller.... Det känns som att det var ett tag sen jag tog mig tiden faktiskt...

Dagen före tävling. Vi tog ut hästarna på en skrittur. Jag på Basse, Nellie på Rolo (till att börja med), Tuvis på Cruxen och Frida B på Pompe. Hästarna njöt av en tur ute. 
Fast Basse fattade absolut inte varför vi inte kunde använda oss av en annan gångart!

Han trippade, bockade, slog bakut, galopperade på stället, osv.... Nellie blev osäker och valde att göra ett hästbyte, så hon och Tuvis bytte:)

Men mysigt var det! 



Sen blev det packning och putsning av grejer. Jag har inte behövt vara med alls. Frida styrde upp allt lysande och jag kunde ägna mig åt att duscha ponnysar istället. Vet inte om dom (ponnysarna alltså) tyckte att det var så himla kul dock....:)

Crux blev pimpad med flätor i man och svans....





Det var dock sånt skitväder idag med regn, så de utsläppta flätorna kom inte till sin rätt. Han får bli lockig nästa gång istället:)

Men en riktig sötnos är han allt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback